Preguntas frecuentes
- Zergatik agertzen da nire eskaera zirriborro gisa, amaituta badago?
- Nola baieztatu dezaket nire eskaera behar bezala amaituta dagoela?
- Nola eskura dezaket jada izapidetutako espedienteen dokumentazioa?
- Nola eman dezaket alta egoitza elektronikoan?
- Adierazi behar dut erregistro-eskaeraren xede-eremua?
- Non aurki dezaket hasi baina amaitu ez nuen izapide bat?
- Seguru al da egoitza elektronikoaren serbitzuak erabiltzea?
EU-Preguntas frecuentes
- Zergatik agertzen da nire eskaera zirriborro gisa, amaituta badago?
- Nola baieztatu dezaket nire eskaera behar bezala amaituta dagoela?
- Nola eskura dezaket jada izapidetutako espedienteen dokumentazioa?
- Nola eman dezaket alta egoitza elektronikoan?
- Adierazi behar dut erregistro-eskaeraren xede-eremua?
- Non aurki dezaket hasi baina amaitu ez nuen izapide bat?
- Seguru al da egoitza elektronikoaren serbitzuak erabiltzea?