ES


Avisos

En esta página encontrarás todos los avisos e incidencias que se produzcan en el servicio de la Sede electrónica de la UPV/EHU. Podrás conocer información detallada sobre los cambios, las actualizaciones y la resolución de problemas importantes que puedan afectar a la experiencia de las personas usuarias.

  • AVISOS

    El jueves 9 de Octubre de 8:30 a 9:30 horas debido a tareas de mantenimiento en la base de datos de personal podrían verse afectados algunos procedimientos de la sede electrónica. Si en ese intervalo observas algún error en tu trámite vuelve a probar pasadas las 8:30h. Muchas gracias y disculpa las molestias.

    Publicado del 07/10/2025 15:00h. a 09/10/2025 09:30h.
  • AVISO

    Desde el jueves 3 de julio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Justificantes Académicos", al que puedes acceder desde la carpeta de “Alumnado”.

    Publicado del 04/07/2025 00:00h. al 18/07/2025 00:00h.
  • Corte de servicio por actualización tecnológica.

    EL MIERCOLES 18 DE JUNIO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 7:30 Y LAS 8:00 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicado del 17/06/2025 00:00h. al18/06/2025 08:05h.
  • AVISO

    Desde el jueves 5 de junio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Evaluación de méritos docentes (quinquenios)" al que puedes acceder desde la carpeta de “Personal Docente e Investigador”

    Publicado del 05/06/2025 00:00h. al 11/07/2025 00:00h.
  • AVISO

    Los problemas técnicos producidos con el registro electrónico ya están resueltos, puedes reintentar creando una nueva solicitud. Disculpa las molestias.

    Publicado del 20/05/2025 00:00h. al 22/05/2025 00:00h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    EL VIERNES 14 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 12:00 Y LAS 12:15 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicado del 14/03/2025 00:00h. al 14/03/2025 12:15h.
  • AVISO

    Acceso a la documentación de tu Área personal. Si necesitas acceder a la documentación de expedientes ya tramitados de la que disponías en tu Área personal, envía un correo a egoitza@ehu.eus, con los datos del expediente, y te lo enviamos.

    Publicado hasta el 10/03/2025 18:00h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    EL JUEVES 6 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 13:00 Y LAS 13:10 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicaso del 06/03/2025 10:00h. al 06/03/2025 13:15h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    Parada programada de los servicios de Izenpe.El domingo 16 de febrero de 00:00 a 04:00, debido a una actualización en los servicios de firma de Izenpe, el sistema de firma estará inestable.

    Publicado del 10/02/2025 00:00h. al 16/02/2025 00:06h.
 
 

OHARRAK

 
 
 
 

Orrialde honetan aurkituko dituzu UPV/EHUren egoitza elektronikoaren zerbitzuan gertatzen diren abisu eta gorabehera guztiak. Erabiltzaileen esperientzian eragina izan dezaketen aldaketei, eguneratzeei eta arazo garrantzitsuen konponketari buruzko informazio zehatza izango duzu.

 
 
 
 
 
 
     
         
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    OHARRAK

     
         

    Urriaren 9an, osteguna, 8:30etik 9:30era, langileen datu-basean egin beharreko mantentze-lanak direla eta, baliteke egoitza elektronikoko zenbait prozeduratan eragina izatea. Tarte horretan akatsen bat ikusten baduzu zure izapidean, saiatu berriro 8:30ak pasata. Eskerrik asko, eta barkatu eragozpenak.

     
          2025/10/07 15:00etatik  2025/10/09 09:30etara argitaratua. 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratze teknologikoa dela eta

     
         

    OHARRA! 2025eko irailaren 25ean (osteguna), goizeko 08:00etatik aurrera UPV/EHUren EGOITZA elektronikoa ez da martxan egongo 4 ordu inguru, mantentze-lanak direla eta.

     
          2025/08/19 13:00etatik  2025/08/25 14:00etara argitaratua. 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    OHARRA

     
         

    2025eko uztaileren 3tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Ziurtagiri Akademikoak" prozedura dago eskuragarri. "Ikasleak" karpetatik eskura dezakezu.

     
                2025/07/04 00:00etatik 2025/07/18 00:00etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratze teknologikoa dela eta

     
         

    2025eko EKAINAren 18an, ASTEAZKENA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 7:30etatik 8:00etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.

     
          2025/06/17 00:00etatik. 2025/06/18 08:05etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    OHARRA

     
         

    2025eko ekainaren 5tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Irakaskuntzako merezimenduen ebaluazioa (bosturtekoak)" prozedura dago eskuragarri. "Irakasleak eta ikertzaileak" karpetatik eskura dezakezu.

     
          2025/06/05 00:00etatik 2025/07/11 00:00etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

     
         

    Erregistro elektronikoaren geldialdia 7:30etatik 8:00etara mantentze-lanengatik

     
          2025/04/08 00:00etatik al 2025/04/08 08:00etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    OHARRA

     
         

    Erregistro elektronikoarekin sortutako arazo teknikoak konponduta daude, eskaera berri bat sortzen saia zaitezke. Barkatu eragozpenak.

     
          2015/05/20 00:00etatik 2025/05/22 00:00etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

     
         

    2025eko MARTXOaren 14an, OSTIRALA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 12:00etatik 12:15etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.

     
          2025/03/14 00:00etatik  2025/03/14 12:15etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    OHARRA

     
         

    Zure arlo pertsonaleko dokumentaziorako sarbidea . Zure Arlo pertsonalean dituzun eta izapidetuta dauden espedienteen dokumentazioa behar baduzu, bidali e-mail bat helbide honetara: egoitza@ehu.eus, espedientearen datuekin eta bidaltzen dizugu.

     
          2025/03/10 18:00etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

     
         

    2025eko MARTXOaren 6an, OSTEGUNA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 13:00etatik 13:10etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.

     
          2025/03/06 10:00etatik 2025/03/06 13:15etara argitaratua 
         
     
       
  •  
       
  •  
       
     
         
     
           
         
     
         
     
         

    Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

     
         

    Izenpeko zerbitzuen geldialdia.Otsailaren 16an, igandean, 00:00etatik 04:00etara, Izenpeko sinadura zerbitzuen eguneratze baten ondorioz, sinadura sistema ezegonkor egongo da.

     
          2025/02/10 00:00etatik 2025/02/16 00:06etara argitaratua 
         
     
       
  •  
     
 
 
 
    
 
 
 
 
Volver

Te ayudamos

Equipo de soporte

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Atención teléfonica

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Guk laguntzen dizugu

Laguntza taldea

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h

Telefono bidezko arreta

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h