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Avisos

En esta página encontrarás todos los avisos e incidencias que se produzcan en el servicio de la Sede electrónica de la UPV/EHU. Podrás conocer información detallada sobre los cambios, las actualizaciones y la resolución de problemas importantes que puedan afectar a la experiencia de las personas usuarias.

  • AVISO

    Desde el jueves 3 de julio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Justificantes Académicos", al que puedes acceder desde la carpeta de “Alumnado”.

    Publicado del 04/07/2025 00:00h. al 18/07/2025 00:00h.
  • Corte de servicio por actualización tecnológica.

    EL MIERCOLES 18 DE JUNIO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 7:30 Y LAS 8:00 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicado del 17/06/2025 00:00h. al18/06/2025 08:05h.
  • AVISO

    Desde el jueves 5 de junio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Evaluación de méritos docentes (quinquenios)" al que puedes acceder desde la carpeta de “Personal Docente e Investigador”

    Publicado del 05/06/2025 00:00h. al 11/07/2025 00:00h.
  • AVISO

    Los problemas técnicos producidos con el registro electrónico ya están resueltos, puedes reintentar creando una nueva solicitud. Disculpa las molestias.

    Publicado del 20/05/2025 00:00h. al 22/05/2025 00:00h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    EL VIERNES 14 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 12:00 Y LAS 12:15 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicado del 14/03/2025 00:00h. al 14/03/2025 12:15h.
  • AVISO

    Acceso a la documentación de tu Área personal. Si necesitas acceder a la documentación de expedientes ya tramitados de la que disponías en tu Área personal, envía un correo a egoitza@ehu.eus, con los datos del expediente, y te lo enviamos.

    Publicado hasta el 10/03/2025 18:00h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    EL JUEVES 6 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 13:00 Y LAS 13:10 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.

    Publicaso del 06/03/2025 10:00h. al 06/03/2025 13:15h.
  • Corte de servicio por mantenimiento

    Parada programada de los servicios de Izenpe.El domingo 16 de febrero de 00:00 a 04:00, debido a una actualización en los servicios de firma de Izenpe, el sistema de firma estará inestable.

    Publicado del 10/02/2025 00:00h. al 16/02/2025 00:06h.

OHARRAK

Orrialde honetan aurkituko dituzu UPV/EHUren egoitza elektronikoaren zerbitzuan gertatzen diren abisu eta gorabehera guztiak. Erabiltzaileen esperientzian eragina izan dezaketen aldaketei, eguneratzeei eta arazo garrantzitsuen konponketari buruzko informazio zehatza izango duzu.

  • OHARRA

    2025eko uztaileren 3tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Ziurtagiri Akademikoak" prozedura dago eskuragarri. "Ikasleak" karpetatik eskura dezakezu.

    2025/07/04 00:00etatik 2025/07/18 00:00etara argitaratua
  • OHARRA

    2025eko ekainaren 5tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Irakaskuntzako merezimenduen ebaluazioa (bosturtekoak)" prozedura dago eskuragarri. "Irakasleak eta ikertzaileak" karpetatik eskura dezakezu.

    2025/06/05 00:00etatik 2025/07/11 00:00etara argitaratua
  • OHARRA

    Erregistro elektronikoarekin sortutako arazo teknikoak konponduta daude, eskaera berri bat sortzen saia zaitezke. Barkatu eragozpenak.

    2015/05/20 00:00etatik 2025/05/22 00:00etara argitaratua
  • Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

    2025eko MARTXOaren 14an, OSTIRALA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 12:00etatik 12:15etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.

    2025/03/14 00:00etatik 2025/03/14 12:15etara argitaratua
  • OHARRA

    Zure arlo pertsonaleko dokumentaziorako sarbidea . Zure Arlo pertsonalean dituzun eta izapidetuta dauden espedienteen dokumentazioa behar baduzu, bidali e-mail bat helbide honetara: egoitza@ehu.eus, espedientearen datuekin eta bidaltzen dizugu.

    2025/03/10 18:00etara argitaratua
  • Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

    2025eko MARTXOaren 6an, OSTEGUNA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 13:00etatik 13:10etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.

    2025/03/06 10:00etatik 2025/03/06 13:15etara argitaratua
  • Egoitza zerbitzuaren etenaldia, eguneratzea dela eta

    Izenpeko zerbitzuen geldialdia.Otsailaren 16an, igandean, 00:00etatik 04:00etara, Izenpeko sinadura zerbitzuen eguneratze baten ondorioz, sinadura sistema ezegonkor egongo da.

    2025/02/10 00:00etatik 2025/02/16 00:06etara argitaratua
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