Corte de servicio por actualización tecnológica.
¡AVISO! El próximo jueves 25 de septiembre de 2025, a partir de las 08:00h la SEDE electrónica de la UPV/EHU permanecerá inoperativa
Publicado del 18/09/2025 13:00h. a 25/09/2025 14:00h.En esta página encontrarás todos los avisos e incidencias que se produzcan en el servicio de la Sede electrónica de la UPV/EHU. Podrás conocer información detallada sobre los cambios, las actualizaciones y la resolución de problemas importantes que puedan afectar a la experiencia de las personas usuarias.
¡AVISO! El próximo jueves 25 de septiembre de 2025, a partir de las 08:00h la SEDE electrónica de la UPV/EHU permanecerá inoperativa
Publicado del 18/09/2025 13:00h. a 25/09/2025 14:00h.Desde el jueves 3 de julio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Justificantes Académicos", al que puedes acceder desde la carpeta de “Alumnado”.
Publicado del 04/07/2025 00:00h. al 18/07/2025 00:00h.EL MIERCOLES 18 DE JUNIO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 7:30 Y LAS 8:00 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicado del 17/06/2025 00:00h. al18/06/2025 08:05h.Desde el jueves 5 de junio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Evaluación de méritos docentes (quinquenios)" al que puedes acceder desde la carpeta de “Personal Docente e Investigador”
Publicado del 05/06/2025 00:00h. al 11/07/2025 00:00h.Parada de Registro electrónico por mantenimiento de 7:30 a 8:00h
Publicado del 08/04/2025 00:00h. al 08/04/2025 08:00h.Los problemas técnicos producidos con el registro electrónico ya están resueltos, puedes reintentar creando una nueva solicitud. Disculpa las molestias.
Publicado del 20/05/2025 00:00h. al 22/05/2025 00:00h.EL VIERNES 14 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 12:00 Y LAS 12:15 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicado del 14/03/2025 00:00h. al 14/03/2025 12:15h.Acceso a la documentación de tu Área personal. Si necesitas acceder a la documentación de expedientes ya tramitados de la que disponías en tu Área personal, envía un correo a egoitza@ehu.eus, con los datos del expediente, y te lo enviamos.
Publicado hasta el 10/03/2025 18:00h.EL JUEVES 6 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 13:00 Y LAS 13:10 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicaso del 06/03/2025 10:00h. al 06/03/2025 13:15h.Parada programada de los servicios de Izenpe.El domingo 16 de febrero de 00:00 a 04:00, debido a una actualización en los servicios de firma de Izenpe, el sistema de firma estará inestable.
Publicado del 10/02/2025 00:00h. al 16/02/2025 00:06h.Orrialde honetan aurkituko dituzu UPV/EHUren egoitza elektronikoaren zerbitzuan gertatzen diren abisu eta gorabehera guztiak. Erabiltzaileen esperientzian eragina izan dezaketen aldaketei, eguneratzeei eta arazo garrantzitsuen konponketari buruzko informazio zehatza izango duzu.
OHARRA! 2025eko irailaren 25ean (osteguna), goizeko 08:00etatik aurrera UPV/EHUren EGOITZA elektronikoa ez da martxan egongo 4 ordu inguru, mantentze-lanak direla eta.
2025/08/19 13:00etatik 2025/08/25 14:00etara argitaratua.2025eko uztaileren 3tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Ziurtagiri Akademikoak" prozedura dago eskuragarri. "Ikasleak" karpetatik eskura dezakezu.
2025/07/04 00:00etatik 2025/07/18 00:00etara argitaratua2025eko EKAINAren 18an, ASTEAZKENA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 7:30etatik 8:00etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/06/17 00:00etatik. 2025/06/18 08:05etara argitaratua2025eko ekainaren 5tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Irakaskuntzako merezimenduen ebaluazioa (bosturtekoak)" prozedura dago eskuragarri. "Irakasleak eta ikertzaileak" karpetatik eskura dezakezu.
2025/06/05 00:00etatik 2025/07/11 00:00etara argitaratuaErregistro elektronikoaren geldialdia 7:30etatik 8:00etara mantentze-lanengatik
2025/04/08 00:00etatik al 2025/04/08 08:00etara argitaratuaErregistro elektronikoarekin sortutako arazo teknikoak konponduta daude, eskaera berri bat sortzen saia zaitezke. Barkatu eragozpenak.
2015/05/20 00:00etatik 2025/05/22 00:00etara argitaratua2025eko MARTXOaren 14an, OSTIRALA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 12:00etatik 12:15etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/03/14 00:00etatik 2025/03/14 12:15etara argitaratuaZure arlo pertsonaleko dokumentaziorako sarbidea . Zure Arlo pertsonalean dituzun eta izapidetuta dauden espedienteen dokumentazioa behar baduzu, bidali e-mail bat helbide honetara: egoitza@ehu.eus, espedientearen datuekin eta bidaltzen dizugu.
2025/03/10 18:00etara argitaratua2025eko MARTXOaren 6an, OSTEGUNA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 13:00etatik 13:10etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/03/06 10:00etatik 2025/03/06 13:15etara argitaratuaIzenpeko zerbitzuen geldialdia.Otsailaren 16an, igandean, 00:00etatik 04:00etara, Izenpeko sinadura zerbitzuen eguneratze baten ondorioz, sinadura sistema ezegonkor egongo da.
2025/02/10 00:00etatik 2025/02/16 00:06etara argitaratua