Nuevo procedimiento: Recurso Extraordinario de Revisión
Nuevo procedimiento: Recurso Extraordinario de Revisión
Publicado del 19/11/2025 12:40h. a 20/11/2025 15:00h.En esta página encontrarás todos los avisos e incidencias que se produzcan en el servicio de la Sede electrónica de la UPV/EHU. Podrás conocer información detallada sobre los cambios, las actualizaciones y la resolución de problemas importantes que puedan afectar a la experiencia de las personas usuarias.
Nuevo procedimiento: Recurso Extraordinario de Revisión
Publicado del 19/11/2025 12:40h. a 20/11/2025 15:00h.Nuevo procedimiento: Recurso Potestativo de Reposición
Publicado del 04/11/2025 14:00h. a 05/11/2025 14:00h.Por problemas técnicos se han deshabilitado temporalmente la obtención de los certificados automáticos de la sede electrónica
Publicado del 30/10/2025 00:00h. a 31/10/2025 10:00h.El jueves 9 de Octubre de 8:30 a 9:30 horas debido a tareas de mantenimiento en la base de datos de personal podrían verse afectados algunos procedimientos de la sede electrónica. Si en ese intervalo observas algún error en tu trámite vuelve a probar pasadas las 8:30h. Muchas gracias y disculpa las molestias.
Publicado del 07/10/2025 15:00h. a 09/10/2025 09:30h.¡AVISO! El próximo jueves 25 de septiembre de 2025, a partir de las 08:00h la SEDE electrónica de la UPV/EHU permanecerá inoperativa
Publicado del 18/09/2025 13:00h. a 25/09/2025 14:00h.Desde el jueves 3 de julio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Justificantes Académicos", al que puedes acceder desde la carpeta de “Alumnado”.
Publicado del 04/07/2025 00:00h. al 18/07/2025 00:00h.EL MIERCOLES 18 DE JUNIO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 7:30 Y LAS 8:00 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicado del 17/06/2025 00:00h. al18/06/2025 08:05h.Desde el jueves 5 de junio de 2025, en el catálogo de procedimientos de la SEDE electrónica de la UPV/EHU está disponible el procedimiento de “Evaluación de méritos docentes (quinquenios)" al que puedes acceder desde la carpeta de “Personal Docente e Investigador”
Publicado del 05/06/2025 00:00h. al 11/07/2025 00:00h.Parada de Registro electrónico por mantenimiento de 7:30 a 8:00h
Publicado del 08/04/2025 00:00h. al 08/04/2025 08:00h.Los problemas técnicos producidos con el registro electrónico ya están resueltos, puedes reintentar creando una nueva solicitud. Disculpa las molestias.
Publicado del 20/05/2025 00:00h. al 22/05/2025 00:00h.EL VIERNES 14 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 12:00 Y LAS 12:15 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicado del 14/03/2025 00:00h. al 14/03/2025 12:15h.Acceso a la documentación de tu Área personal. Si necesitas acceder a la documentación de expedientes ya tramitados de la que disponías en tu Área personal, envía un correo a egoitza@ehu.eus, con los datos del expediente, y te lo enviamos.
Publicado hasta el 10/03/2025 18:00h.EL JUEVES 6 DE MARZO DE 2025, POR MOTIVOS DE MANTENIMIENTO, ENTRE LAS 13:00 Y LAS 13:10 NO SE PODRÁ ACCEDER A LA SEDE. Perdonen las molestias ocasionadas. Gracias.
Publicado del 06/03/2025 10:00h. al 06/03/2025 13:15h.Parada programada de los servicios de Izenpe.El domingo 16 de febrero de 00:00 a 04:00, debido a una actualización en los servicios de firma de Izenpe, el sistema de firma estará inestable.
Publicado del 10/02/2025 00:00h. al 16/02/2025 00:06h.Orrialde honetan aurkituko dituzu UPV/EHUren egoitza elektronikoaren zerbitzuan gertatzen diren abisu eta gorabehera guztiak. Erabiltzaileen esperientzian eragina izan dezaketen aldaketei, eguneratzeei eta arazo garrantzitsuen konponketari buruzko informazio zehatza izango duzu.
Prozedura berria: Berrikuspen-Errekurtso Berezia
2025/11/19 12:40etatik 2025/11/20 15:00etara argitaratua.2025eko azaroaren 5tik aurrera, azteazkena, UPV/EHUren egoitza elektronikoaren prozeduren katalogoan "Aukerako Berraztertzeko Errekurtsoa" prozedura egongo da eskuragarri, eta "Izapide Orokorrak" karpetatik eskuratu ahal izango duzu.
2025/11/04 14:00etatik 2025/11/05 14:00etara argitaratua.Arazo teknikoak direla eta, aldi baterako desgaitu da egoitza elektronikoaren ziurtagiri automatikoak lortzeko aukera
Publicado del 30/10/2025 00:00h. a 31/10/2025 10:00h.Urriaren 9an, osteguna, 8:30etik 9:30era, langileen datu-basean egin beharreko mantentze-lanak direla eta, baliteke egoitza elektronikoko zenbait prozeduratan eragina izatea. Tarte horretan akatsen bat ikusten baduzu zure izapidean, saiatu berriro 8:30ak pasata. Eskerrik asko, eta barkatu eragozpenak.
2025/10/07 15:00etatik 2025/10/09 09:30etara argitaratua.OHARRA! 2025eko irailaren 25ean (osteguna), goizeko 08:00etatik aurrera UPV/EHUren EGOITZA elektronikoa ez da martxan egongo 4 ordu inguru, mantentze-lanak direla eta.
2025/09/18 13:00etatik 2025/09/25 14:00etara argitaratua.2025eko uztaileren 3tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Ziurtagiri Akademikoak" prozedura dago eskuragarri. "Ikasleak" karpetatik eskura dezakezu.
Publicado del 04/07/2025 00:00h. al 18/07/2025 00:00h.2025eko EKAINAren 18an, ASTEAZKENA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 7:30etatik 8:00etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/06/17 00:00etatik. 2025/06/18 08:05etara argitaratua2025eko ekainaren 5tik aurrera (osteguna), UPV/EHUren EGOITZA elektronikoaren prozeduren katalogoan "Irakaskuntzako merezimenduen ebaluazioa (bosturtekoak)" prozedura dago eskuragarri. "Irakasleak eta ikertzaileak" karpetatik eskura dezakezu.
2025/06/05 00:00etatik 2025/07/11 00:00etara argitaratuaErregistro elektronikoaren geldialdia 7:30etatik 8:00etara mantentze-lanengatik
2025/04/08 00:00etatik al 2025/04/08 08:00etara argitaratuaErregistro elektronikoarekin sortutako arazo teknikoak konponduta daude, eskaera berri bat sortzen saia zaitezke. Barkatu eragozpenak.
2015/05/20 00:00etatik 2025/05/22 00:00etara argitaratua2025eko MARTXOaren 14an, OSTIRALA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 12:00etatik 12:15etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/03/14 00:00etatik 2025/03/14 12:15etara argitaratuaZure arlo pertsonaleko dokumentaziorako sarbidea . Zure Arlo pertsonalean dituzun eta izapidetuta dauden espedienteen dokumentazioa behar baduzu, bidali e-mail bat helbide honetara: egoitza@ehu.eus, espedientearen datuekin eta bidaliko dizugu.
2025/03/10 18:00etara argitaratua2025eko MARTXOaren 6an, OSTEGUNA, MANTENIMENDU-ARRAZOIENGATIK, 13:00etatik 13:10etara EZIN IZANGO DA EGOITZAN SARTU. Barkatu eragindako eragozpenak. Mila esker.
2025/03/06 10:00etatik 2025/03/06 13:15etara argitaratuaIzenpeko zerbitzuen geldialdia.Otsailaren 16an, igandean, 00:00etatik 04:00etara, Izenpeko sinadura zerbitzuen eguneratze baten ondorioz, sinadura sistema ezegonkor egongo da.
2025/02/10 00:00etatik 2025/02/16 00:06etara argitaratua