ES


Preguntas frecuentes

¿Cómo puedo confirmar que mi solicitud está correctamente terminada?

Tras firmar y finalizar la solicitud, en la pantalla te aparecerá la situación en que se encuentra, el justificante de registro, la solicitud telemática, y la documentación adicional que hayas aportado. Tienes la opción de descargar cada uno de estos documentos para su comprobación.

Ohiko galderak

Nola baieztatu dezaket nire eskaera behar bezala amaituta dagoela?

Eskabidea sinatu eta amaitu ondoren, pantailan agertuko zaizu zein egoeratan dagoen, erregistro-egiaztagiria, eskabide telematikoa eta aurkeztu duzun dokumentazio gehigarria. Dokumentu horietako bakoitza deskargatzeko aukera duzu, egiaztatzeko.

Te ayudamos

Equipo de soporte

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Atención teléfonica

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Guk laguntzen dizugu

Laguntza taldea

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h

Telefono bidezko arreta

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h