EU


Preguntas frecuentes

¿Tengo que indicar la unidad de destino al realizar una solicitud de Registro electrónico?

No es necesario que indiques la unidad de destino en tu solicitud de Registro.

Será la oficina de registro de la UPV/EHU quien analice tu solicitud y realice su envió a la unidad tramitadora responsable, que dará inicio al expediente.

Si quieres, y al objeto de facilitar el proceso, puedes añadir información en el apartado “Expongo” de tu solicitud, indicando el procedimiento, la convocatoria y/o el área responsable de su gestión si la conoces.

Ohiko galderak

Adierazi behar dut erregistro-eskaeraren xede-eremua?

Ez da beharrezkoa xede-eremua adieraztea erregistro-eskaeran.

UPV/EHUko erregistro-bulegoak aztertuko du zure eskaera, eta ardura duen unitate izapidegileari bidaliko dio. Unitate horrek emango dio hasiera espedienteari.

Nahi baduzu, eta prozesua errazte aldera, informazioa gehitu dezakezu zure eskabideko "Azaldu" atalean, prozedura, deialdia eta/edo kudeaketaz arduratzen den arloa adieraziz, ezagutzen baduzu.

Itzuli

Te ayudamos

Equipo de soporte

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Atención teléfonica

Horario:

De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h

Guk laguntzen dizugu

Laguntza taldea

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h

Telefono bidezko arreta

Ordutegia:

Astelehenetik ostiralera 08:00 - 21:00 h