Egoitza erabiltzeko gutxieneko baldintza teknikoak
Identifikazio eta sinadura elektronikorako onartutako bitartekoak
Izenpek emandako ziurtagiri digitalak, UPV/EHUren langile publikoaren ziurtagiria barne.
FNMT Diruaren eta Zerga-zigiluaren Fabrika Nazionalaren ziurtagiriak.
Ziurtagiri bakoitzak bere instalazio programa behar du:
Izenpe (Windows, Linux, MacOS)
Zerbitzu elektronikoen emaileen ziurtagiri gehiago.
Kasu horretan, dokumentazioa (REG) Estatuko Administrazio Orokorreko erregistro elektroniko orokorraren bidez aurkeztu dezakezu.
Erakundea: U02000001 - Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea.
5 dokumentu erantsI ditzakezu. Dokumentu bakoitzaren gehienezko tamaina 10 Mb da. Dokumentu guztien tamainak ezin du 15 Mb gainditu.
Sinadura elektronikorako aplikazioa
Autofirma da Egoitza elektronikoan sinatzeko balio duen aplikazio bakarra.
Autofirma 1.7.1 bertsioa edo berriagoa (Windows, Linux, MacOS)
Web nabigatzaile bateragarriak
Google Chrome (80. bertsioa edo berriagoa) - Gomendatutako nabigatzailea.
Microsoft Edge (88. bertsioa edo berriagoa) - Gomendatutako nabigatzailea.
Mozilla Firefox (72. bertsioa edo berriagoa).
Safari (13. bertsioa edo berriagoa).
Garrantzitsua: Ez du Internet Explorer onartzen.
Nabigatzailearen konfigurazioa
Ezinbestekoa jakinarazpenen eranskinak eskuratu ahal izateko.
Gaitu cookie-en biltegiratzea.
Javascript aukera aktibatuta izatea.
Sistema eragileak
Microsoft Windows, Apple macOS o GNU/Linux (Ubuntu) bertsio eguneratua.
Beste baldintza batzuk
PDF dokumentuen irakurgailua, adibidez Adobe Reader.
UPV/EHUko langileak
Nola erabili hodeiko ziurtagiri profesionala.
Egoitza elektronikora sartzeko Unibertsitatearen ekipoa erabili arren ekipoa ez badago eguneratuta edo ekipoak ez badauka unibertsitatearen beraren konfigurazioa, Erabiltzailearentzako Arreta Zerbitzuarekin harremanetan jarri.
Egoitza Elektronikoa erabiltzeko norberaren ordenagailua erabiliz gero, azalpen orokorrak jarraituz konfiguratu behar da ordenagailua.