Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Egoitza Elektronikoan (egoitza.ehu.eus) izapideak egiteko informazioa:

 

Egoitza Elektronikora sartu ahal izateko baldintzak:

 

- Ziurtagiri digitala: Izenperen erabiltzailearen ziurtagiri digitala, UPV/EHUko txartela (Izenpe), NAN elektronikoa edo Moneta eta Tinbre Fabrika Nazionalaren ziurtagiria FNMT-CERES.

 

- Sistema eragileak: Microsoft Windows, Apple macOS edo GNU/Linux (ubuntu) sistemen bertsio eguneratuak.

 

-  Nabigatzailearen bertsio bateragarria:

  • Google Chrome (80. bertsioa edo goragokoa) - Gomendatutako nabigatzailea.

  • Mozilla Firefox (72. bertsioa edo goragokoa).

  • Safari (13. bertsioa edo goragokoa).

  • Internet Explorer - Nabigatzaile ez gomendatua.

 

- Java-ren (Oracle) bertsio eguneratua Internet Explorerrerako.

 

- PDF dokumentuetarako irakurgailua, adibidez, Adobe Reader.

 

Bezero autofirma  (https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html).

 

UPV/EHUko langileak:

 

Egoitza elektronikora sartzeko Unibertsitatearen ekipoa erabili arren ekipoa ez badago eguneratuta edo ekipoak ez badauka unibertsitatearen beraren konfigurazioa, Erabiltzaileentzako Zerbitzura deitu.

 

Egoitza Elektronikoa erabiltzeko norberaren ordenagailua erabiliz gero, Izenperen kit eguneratua instalatu behar duzu eta azalpen orokorrei jarraituz konfiguratu ordenagailua. Horretarako:

 

- Eskuragarri dituzu Instalaziorako prozedurak kasuan kasuko sistema eragilerako.

 

- Aukeran daukazu Sinadura proba egitea, egiaztatu ahal izateko behar bezala dabilela.